2011-12-10 | 12:11:10 | Kategori: Frågor & Svar

Svar på tal - Armband

VärldensStörstaDemiFan
Har du fått reda på något mer om essa armband än? :D
Svar:
Ja det har jag! :D
Det finns en hemsida som heter demistylesource som säljer dem. Alla som äger dessa armband har köpt dem där eller på någon utav Demis konserter (de säljs alltid på hennes konserter).  Så man kan beställa dom därifrån,vet dock inte hur säkert det är.. Den sidan är även amerikans så det kanske tillkommer tull avgift eller något om man beställer. Men om du bestämmer dig för att köpa så maila helst demistylesource och fråga ifall de kan posta till Sverige. Tycker det är jätte dåligt att armanden inte säljs i Sverige :/ Just det,här har du sidan; http://demistylesource.com/bracelets
Här är några av armanden som säljs,de kostar 7dollar vilket motsvarar 50kr! :)

~D

hej sjukt bra blogg! älskar demi. jag har en fråga, jag undrar ifall du skulle vilja göra en design till min eminem blogg? tacksam för svar! :D

2011-12-10 @ 22:26:51

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: