2011-11-26 | 22:16:00 | Kategori: Tips

Samma väska som Demi

Ni har väl inte missat att chicy.se har fått in en väska som är väldigt lik Demis? Den kostar 899kr.
Om du är intresserad så hittar får du gå in på chicy.se/shop
Klicka på väskor,skrolla ner en bit och så ser du denna bilden;
Och ifall du undrar om jag får pengar/rabbat pga av detta inlägget så får jag inte det. Jag såg den väskan och tänkte tipsa mina läsare :)

Johanna

SV: det var så lite :) och tack så mycket för gratulationen! Uppskattas mycket :D

2011-11-27 @ 00:11:48
URL: http://biebsloverss.blogg.se/
Julia

heej, jag sökte på den väskan på google och helt plötsligt kom jag till din blogg, jag älskar verkligen den väskan så kan du säga om man kan hitta den på fler ställen? jag vill verkligen ha den väska!!!

2012-04-28 @ 21:59:05

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: