2011-09-26 | 16:36:22 | Kategori: Bilder

Scans från Unbroken


Breakingfree.se - Zac E, Vanessa H, Ashley T

Fina bilder från albumfotograferingen.



SV: Tack för att du mejlade personen som hade kopierat från min fansida. Hade varit snällt av henne om hon själv också kunde kontakta mig, men men jag såg att hon hade skrivet till källa nu. Du ska inte känna dig ansvarig för det för du bloggar ju inte där längre och du skrev att du hade sagt till henne att ange källor. Jag vet inte om det bara är för jag är 23 år, men jag blir lite arg när man inte skriver källor. Inte bara när man tagit från mig, utan från andra hemsidor och bloggar med. Tänk på den eller de som skrivet en text eller tagit/hittat bilderna från början. Den kan ha suttit med det länge och då är det inte snällt att ta åt sig någon annans ära om du förstår vad jag menar.

2011-09-26 @ 20:25:23
URL: http://www.breakingfree.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: