2012-08-28 | 17:00:43 | Kategori: Bilder

Gamla bilder från SC



warda

DEMI SKA UPPTRÄDA PÅ VMA-PRE SHOW!!MTV sa det idag!! =)

2012-08-28 @ 18:07:06
Sanna

Hej jag har undrat det här jätte länge och hoppas verkligen på svar vem är hon som är jämte Demi i typ orange rött hår? Kram.

Svar: Jag vet inte..någon kompis :) kram
Demi Sweden

2012-08-29 @ 12:16:58
Ella

Hejsan! När jag upptäckte den här bloggen så förstår du inte hur glad jag blev! tack så mycket! jag är glad att det finns fler än jag som tycker om demi... trodde jag var forever alone, men gud! jag är såå glad den här bloggen är grym. Jag uppskattar vartenda inlägg.. by the way, så kan du maila mig på [email protected] om det skulle gå för sig:D hoppas du är lika mycket Lovatic som jag, haah. Jag är 13, och har typ gillat demi sen jag kanske var 7år, då jag började titta på disneys "the bell" sedan blev det camp rock... och sen sonnys chans! asså omg!!! fett lyckligt över bloggen du skapat. Stort tack till dig<3
-MVH Ella(Lovatic)

Svar: Okej tack så jättemycket :)
Demi Sweden

2012-09-08 @ 22:58:37

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: