2012-02-07 | 16:58:53 | Kategori: Frågor & Svar

Svar på tal - Armband



Linn (Lovatic) om 5 Februari - Lämnar sitt hotell:
Vet du hur man kan beställa dom här stay strong/lovatic armbanden på ett "säkert" sätt? De finns på: http://demistylesource.com/ men jag vet inte hur "säkert" det är.. Kram
Svar;
Hej! Det vet inte jag heller,har aldrig beställt därifrån men jag vet att väldigt många fans har beställt sina armband därifrån,då borde det väl vara säkert?
Hemsidan är ju gjort av ett fan som säljer dessa,alltså är det inget företag som du beställer av.
Du kan kontakta hemsidan via facebook genom att klicka HÄR, hon svarar på de flesta frågorna. Annars kan du bara maila dem på; [email protected] för att få ett snabbare svar.
Men jag tänkte bara säga att du måste tänka på frakten,det är utanför Europa så det tillkommer tull vilket kan bli ganska dyrt. Sedan om du vill vara 100% på någon hemsida som säljer Demi saker så kan du gå till http://demilovato.shop.bravadousa.com/ för de jobbar åt Demi så det är säkert,kan dock ingen information om hur man betalar eller hur mycket frakten/tullen kostar.
Lycka till :)
Kram!

Linn (Lovatic)

Tack för snabbt svar!:) Ska kolla upp det där:D kram

2012-02-08 @ 01:26:13
Sara

Hej, tänkte berätta att jag beställde såna där armband från den där sidan. Och den fungerade helt perfekt och jag fick dom idag. Tog typ bara en vecka från att jag hade beställt dem till att jag fick dem i brevlådan. Så jag kan rekommendera alla Demi fans därute att beställa därifrån. :) Asbra blogg btw! Keep up the good work :D

2012-03-12 @ 11:18:33

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: