2012-01-21 | 14:48:44 | Kategori: Bilder

Privat bild

Denna bilden har fått väldigt många fans upprörda..de har till & med slutat gilla Demi!

Anonym

asså jag fattar inte hon e skit fin och sexig på den bilden haha... asså seriöst hon e liksom 19år..

jag älskar bilden iaf!!

2012-01-21 @ 17:27:19
Tove

Denna bilden fick mig att sluta gilla Demi också. Hon borde tänka efter innan hon lägger upp sådana bilder. Hon ska vara en förebild. Hon är mångas förebild. Att sen lägga upp en sådan här bild sänder väldigt helt fel signaler till folk. Jag tycker hon borde skämmas över sig själv just nu. Dumt, Demi, bara så dumt.

2012-01-21 @ 17:42:50
Anonym

det är så många unga tjejer som ser upp till Demi och hon borde tänka bättre. Vad hon än gör tar folk efter henne och det är så himla viktigt att det finns förebilder som inte tar av sig kläder och håller på. grymt besviken på henne.

2012-01-21 @ 18:05:02
Anonym

jag gillar inte demi längre,som de 2 kommentarerna ovanför..seriöst hon har folk som är 11 som ser upp till henne! Hon borde skärpa sig.

2012-01-21 @ 18:13:14
Sara

Jag förstår att hon har fått bättre självförtroende,men bara för man har det behöver man inte visa sin bh och festa varje kväll. Hatar att hon sa i en intervju sa "it's not cute,cover it up" till andra tjejer som visade för mycket hud. Hon är en förebild,åt många. Både unga och gammla...vi vet inte hur de yngre reagerar men jag tror att de säkert kommer tänka "Alla killar gillar mig om jag så som demi gjorde". Hatar att hon gjorde något sådant,en bild säger mer än tusen ord.. hon visar sin bh och en kille tar henne på röven. blir bara upprörd..

2012-01-21 @ 18:30:14
Anonym

för mkt,jävla hora

2012-01-21 @ 19:07:07
Anonym

men asså vaaa hon är 19år!! asså snartvuxen hoon får göra vad hon vill, okej hon har fans som är typ 11år men seriöst dom har föreldrarb som lär dom rätt och fel snälla låt henne leva sitt liv...

2012-01-21 @ 20:15:54
Anonym

herregud, bara för att hon var med på disneychannel betyder inte det att hon är världens bästa ängel.. hade det varit rihanna i 19års ålder hade ingen sagt nånting alls -.-

2012-01-21 @ 22:43:22
älskar demi lovato

men herre gud låt demi lovato vara ifred. hon är jo 19 år och gör vad hon vill. Selena gomez vissar också bh på bilder men ingen bryr sig men när väl demi gör det så ska alla klaga på henne!!! asså lägg ner, ni är så jävla avensjuka för att ni inte är lika sexiga som hon. :@ jag gillar demi fast hon lägger ut såna bilder

2012-01-22 @ 15:02:41
Vibeke Mikalsen

Hun er en av mine beste artistene i verden og hva hun enn gjør, om det er negativ eller positiv, så elsker jeg henne like mye som før. La hun være i fred og la hun få gjøre hva hun vil!



Digger denne bloggen. Leser denne hver dag!

2012-01-22 @ 21:21:34
URL: http://[email protected]
Anonym

jag älskar henne till och med ännnu mer när hon lägger ut sånna här bilder:D:D hahaha

2012-01-22 @ 22:47:54
HannaPanna

När jag först såg bilden så tyckte jag inte alls om det.. Tyckte att det blev för mycket...

Men om jag tänker efter lite så är jag likadan.. Man vill vara sexig, man tar snygga bilder på sig själv. Hon är liksom 19 år gammal.

Aja, hon är sjukt snygg iaf!



Men ändå så kanske som kändis och förebild, så ska man nog ta det lite lugnt. Blir så många dåliga rykten annars..

2012-01-23 @ 12:27:09

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: