2012-07-26 | 10:00:00 | Kategori: Bilder

Gamla photoshoot bilder


Zainab

Hej , kan vi inte läsare göra en video till Demi på hennes födelsedag . där alla skickar bild där det står Happy birthday from your swedish lovatics eller något annat :)

Svar: Hej! bra ide men känner att jag inte borde ta tag i det eftersom att jag inte har tid till det.. :S men hade varit jättebra om någon annan tog hand om det!
Demi Sweden

2012-07-26 @ 11:04:21
Zainab

Hej igen ! Vi kan sammarbeta . jag behöver fler läsare som vill vara med . jag har en sida på facebook som heter" Demi lovato-Sweden " men har inte så många gillare . så jag undrar om du kan säga till dina läsare och jag kan säga till mina gillare . jag kan fixa videon och bilderna och allt. om det är inte så många som vill vara med så behöver vi inte göra videon :)

Svar: Hej igen! Tänkte inte så men,tänker mer att någon annan skulle kunna ta hand om det för jag har som sagt inte tid till att vara inblandad i något sådant.. För jag vet att jag skulle få massor av frågor ang det och jag skulle tyvärr inte ha tid till att svara på frågorna :( Men du kanske kan sammarbeta med någon annan demi blogg om det nu finns? :) Kram
Demi Sweden

2012-07-27 @ 13:48:05

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: