2012-05-23 | 13:02:22 | Kategori: Frågor & Svar

Svar på tal igen!

Kommentar;
För att vara ärlig? BULLSHIT. Man ska ange källa - även om du hittar den på en tumblr, en twitter eller en fansida. Det är för respekt!! Samtidigt är det väldigt bra för dina läsare om de själva vill gå in på där du hittade ditt material.
Så lägg av och underlätta för dina läsare plus att vara en god förebild för att få dina läsare att skriva källa när de hittar informationen här. Dags att börja skriva källa på allvar annars får du skylla dig själv. Det handlar inte om att någon ska "få kopiera dina inlägg rakt av", nej, men att skriva källa betyder att de som vill ha samma information på sin fansida kan gå in på källan och själv skriva med egna ord. Det du gör är att du försvårar för dom. Så ja, skyll dig själv om du inte skriver källa.

Svar;
Fattar inte ens att du har energi klockan 6;30 då du kommentera,palla tjafsa så tidigt.
Säger bara en sak; Min blogg,mina regler. Don't like it? Leave :)



Kommentar;
Ursäkta kan jag bara fråga en fråga ?
Varför sätter du en vatten stämpel med 'DemiSweden' på dom flesta av dina bilder? Om du har köpt bilderna av dom som tog dom så har jag full respekt för det, men om du bara har tagit dom från nätet, så kan du ju inte göra så?
Älskar din blogg annars ! Men....


Svar;
Måste bara säga äntligen någon som skriver namn och inte är anonym! Tack :)
Jag skriver Demisweden för jag har upptäckt att det finns bloggar som kopierar mina inlägg rakt av.
Då menar jag verkligen rakt av,ordningen på bilder,min egna text som jag har skrivit själv,mina rubriker osv. När jag skriver demisweden så tar de inte,jag hade inte skrivit demisweden om de hade ändrat lite på ordningen så att det inte ser exakt likadant ut,för det är så självklart att de kopierar,man ser det direkt när man kommer in på deras blogg.



Till er alla;
Jag har ingenting emot att tjafsa med er,men jag tycker bara att det blir en riktigt negativ stämning i bloggen när jag måste ta upp det varje dag. Det känns inte heller så kul att få 4-5 kommentarer varje dag om någonting negativt, att ni ens orkar slösa tid på att kommentera. Som jag skrev där uppe; Min blogg,mina regler.
Jag skriver hur jag vill om vad jag vill,så enkelt är det. Gillar inte att vara elak men om ni är elaka mot mig då kommer jag vara elak tillbaka. That's it.

ffjj

gossipgirl97.devote.se

2012-05-23 @ 18:54:07
Anonym

Jag tycker din blogg är jättebra :) Bra uppdatering, och många inlägg! Det gillas starkt. Bry dig inte om det negativa. Det finns så många som uppskattar energin då lägger ned på bloggen, så koncentrera dig på oss istället!

Kram

2012-05-23 @ 19:37:06
daisy

Tycker inte att du ska bry dig,de som kommenterar har inga liv så fortsätt med det du gör så kommer allt ordna sig :)

2012-05-23 @ 20:01:35
zara

vi vill inte heller vara taskiga men serri kolla på din blogg? allt är snott från en annan sida HAHAHAH baxare? (bilderna asså)

2012-05-23 @ 22:01:26
felicia - fotokobran

varför började du blogga? :)

http://fotokobran.se/2012/may/dagens-fraga.html#comment

2012-05-23 @ 22:24:01
URL: http://fotokobran.se
Anonym

Haha fan va skön du är :D love it!

2012-05-24 @ 08:09:14
M

Jag tycker bloggen är superbra! Bry dig inte om all kritik, tänk på att många av oss gillar allt arbete du lägger ner! Förstår faktist inte varför de som bara är negativa ska kommentera och skapa en dålig stämning.

2012-05-24 @ 13:19:13
lisa

Bry dig inte om dom :)

2012-05-24 @ 13:38:13
Canii

Folk överdriver så... att de ens orkar? Men keep going, du äger!

2012-05-24 @ 14:01:11
Anonym

fan va alla är dramatiska

2012-05-24 @ 16:22:26
Mikaela

JAG ÄR BEROENDE AV DENNA BLOGG! ÄLSKAR HELA BLOGGEN! Jag tycker det är awesome att du skiter i alla dumma kommentarer och kör ditt egna race!!! KEEP UP THE GOOD WORK!!!!!!!

2012-05-26 @ 14:11:12
URL: http://mikaelanordlund.myshowroom.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: