2012-05-06 | 10:41:00 | Kategori: Frågor & Svar

Svaren från frågestunden Del.2 (sista delen)

Tycker demi om cher lloyd? Jag verkligen diggar din blogg
- Jag har ingen aning! & tack så sjukt mycket!

Kommer Demi någongång fortsätta satsa på sin karriär inom skådespeleri ?
- Ja det tror jag,hon sa i en intervju att hon skulle vilja komma tillbaka till skådespelandet sen i framtiden :)

Låten "For The Love Of A Daughter", är den ägnad till Demis pappa ?
- Japp

Vad tänker Demi göra med sin framtid ?
- Hon kommer fortsätta med musiken och sen lite längre fram så hoppas hon att hon ska
ha en underbar man och barn (hon sa det i en intervju).

Har Demi fått något återfall från förra depression ?
- Det finns många rykten om detta men ingen vet om det är sant. Själv så tror jag inte på dem :)

Gillar alla killar henne från one direction eller är det bara niall som gillar henne? (dom behöver inte vara kär i henne)
- Jag tror att alla gillar Demis musik men det är ju Niall som har en "crush" på henne :)

Har demi nångång umgåts med någon fan?
- Finns en tjej som heter Sara (inte stalker sarah) som hon hade väldigt bra kontakt med :)


Vet du om Selena Och Demi träffas ofta nu för tiden?
- De träffas väldigt sällan,men de smsar och pratar i telefon ibland :)

Vet du om Demi har någon förebild?
- Yes,hennes förebild är Kelly Clarkson!

Jag läste att demi kanske skulle komma på en turné i europa i sommar. Vet du något om det eller är det bara ett rykte?
- Det är bara ett rykte hon kommer turnera men inte i Europa. Här kan du se vart hon kommer befinna sig i sommar :)

Tror du att man kommer kunna köpa Demis Stay Strong Dokumentär på DVD?
- Nej det tror jag inte,men den kommer säkert visas på MTV några fler gånger.


Vet du hur många ex demi har?
- Ingen aning, vet bara att väldigt många som hon har varit tillsammans med kommer från Texas!

Vet du om Demi dejtar någon nu?
- Tror inte att hon gör det,hon har inte så mycket tid nu när hon är på turne.

Vet du något om hennes biologiska pappa?
- Vet att han heter Patrik och att han bor i USA. Du kan se en intervju med honom här.

Har Demi något på gång med killen som var med i Give Your Heart A Break videon?
- Ryktas om det men jag tror att det inte är någon sanning i de rykterna :)

Vilka fler språk kan Demi än engelska/amerikanska?
- Hon kan bara engelska :)

Gillar Demi Kanye West?
- Yes!
Känner Demi någon av Karadashians?
- Hon känner alla i hela familjen till o med Mason,Kendall och Kylie!

Är Selena fortfarnade Demis BFF?
- Kanske inte bff men de är vänner!


Bor hon i både L.A o Texas ?
- Hon bor i Los Angeles men de har även ett hus i Texas

Kan du inte lägga ut bilder på där hon bor ?
- Det nya huset kan du se här och här.
Det gamla kan du se här och här (De bodde där förut men nu är det sålt).

Vilken tidpunkt föddes hon ?
- Om du syftar på timme och minut så vet jag inte,men det var den 20e Augusti.

Vilken är hennes favorit frukt och favorit färg ?
-  Hon gillar apelsiner och vindruvor. Favoritfärgen är svart!

Kostar det att hyra in henne för en intervju?
- Japp

Exakt vad heter den parfym hon använder ?
- Har fått denna frågan så många gånger,men inte ens Demi vet exakt vad den heter.
Det enda vi vet är att det är den blåa givenchy parfymen.  :)

Kommer Unbroken deluxe edition släppas i Europa ?
- Inget är bekräftat ännu,men vi får helt enkelt vänta och se!

Jag hörde något om att hon skulle göra en cover på Selena gomez's Who says på hennes
turné i sommar istället för moves like Jagger, är det sant ?
- Tror inte att hon kommer göra det men vi får se :)

Ska vi göra något för att få hit Demi till Skandinavien ?
- Jobbar på detta,måste bara prata med de norska och danska fansen mer :)

Demi säger ju att hon har en crush på Niall i One Direction, men en kompis till mig sa att
hon dejtade Logan ifrån bandet Big Time Rush, vilket av dem är sant?
- Hon gillar Niall,men att hon dejtar Logan är bara ett rykte. Ingenting är bekräftat,men jag
tror inte att hon dejtar någon just nu för att hon är ute på turne och då är det svårt att ha pojkvän :)

Är Taylor swift ett fan av henne?
- Japp!


Vet du vart demi får alla sina hattar ifrån? om det finns några liknande i sverige?
jag har letat men jag hittar inga! :)

- Finns typ överallt! :) H&M,Lindex,Glitter,Gina Tricot och TopShop !

Är demi och ashley tisdale vänner?
- Aah

Är demi och vanessa vänner?
- Tror inte de är så bra vänner,men de känner nog varandra :)

Är demi och Zac vänner?
- Tror de har samma relation som hon och Vanessa har :)

Har Demi sagt vad hon skulle vilja vara om hon inte hade den karriären som hon har nu?
- Hon hade velat vara skådis/sångerska men hon sa också i en intervju att hon skulle
vilja vara som en av tjejerna i serien the real housewives of new jersey,men tror att hon skoja;)

Har hon sagt nå om en tredje singel?
- Nepp:(




Kan inte du ha en träff för alla demi fans? känner ingen som gillar demi där jag bor :(
- Jaa du, alla bor ju på olika ställen så det skulle nog inte funka :/ Eller vad säger ni andra?


Vad tycker du om dina konkurenter???
- Om du menar andra bloggar som skriver om Demi så tycker jag inget speciellt,varför ska jag hata dem ifall
jag inte känner dem? Alla lovatics är ju en familj,så det spelar inte så stor roll om de bloggar om henne :)

Har du några krav på att göra ett länkbyte?
- Nepp,men jag vill inte ha fler länkbyten så att det inte blir för många :)


Om du skulle vara en kändis för en dag, vem skulle det då vara? Förutom Demi, såklart!
- Gud vilken rolig fråga! :D Finns så många som jag skulle vilja vara..haha men det skulle nog varit Kendall Jenner eller Ashley Tisdale :)

Kan inte du skapa en blogg om dig själv? eller har du redan det? :D
- Nej jag har ingen,men tror inte att det skulle vara så intressant att läsa min blogg ifall jag skapade en :(


Gillar du Miley cyrus?
- Japp :)

Miley eller Selena?
- Miley :)



Tack så jättemycket för alla frågor! :D Uppskattar det hur mycket som helst,så tack <3




Anonym

hej, förlåt att jag kommer lite sent med en fråga. Men jag undrar vilken kyrka Demi gick till i Texas?(alltså vad den hette.)



tack så mycket om du kan svara :) älskar din blogg!

2012-05-06 @ 22:36:42
Mikaela

hon kan spanska också! du skrev att hon bara kunde engelska :)

2012-05-07 @ 23:15:45
URL: http://mikaelanordlund.myshowroom.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: