2012-05-05 | 11:22:00 | Kategori: Frågor & Svar

Svaren från frågestunden Del.1

Hur gammal är Demi?
- 19,fyller 20 i Augusti

Vart föddes Demi?
- Albuquerque New Mexico,men hon är uppväxt i Dallas,Texas.

Vad hände mellan Demi och Selena??
- De är fortfarande vänner men de hinner aldrig träffas,för båda är
väldigt upptagna. Men de smsar och pratar med varandra ibland :)

Vem är demis Bff just nu???
- Jag skulle gissa på Marissa Callahan,för hon har varit Demis kompis hela tiden.

Kan demi prata svenska?
- Nepp

Känner demi niall?
- Nej,de har aldrig träffats:(  Finns massor med bilder på dom
ute på internet,men alla är fejk.

Vilka filmer har Demi varit med i?
- Camp Rock,Jonas Brothers,The 3D Concert Experience,Princess Protection Program,Camp Rock 2;The Final Jam. Sedan har hon varit med i några serier också :)

Vilken skor storlek har Demi?
- 38

Vad är Demis favorit godis?
Hon älskar allt som är utav chocklad!

Vad har Demi för husdjur?
- Demi har hundar men det sägs också att hon har en katt. Men vet inte om det är sant :)

Var bor Demi?
- I Los Angeles,Usa

Vilken är Demis favorit mat?
- Hon älskar mexicansk mat och hennes mammas hemgjorda makaroner med ost.

Hur lång är Demi?
- 1,64-1.66 står det på internet,vet dock inte om det stämmer.

Är Demi fortfarande tsm med han där Wilmer eller har hon ny pojkvän? Isåfall vem?
- Vet inte,men jag tror att hon är singel. För hon är ute på turne nu och då är det väldigt svårt att vara tsms med någon.

Hur många piercingar och tatueringar har Demi?
Vet inte hur många piercingar men skulle gissa på 3-4 st. Sedan så har hon 7 tatueringar.

Vet du om Demi kommer till Sverige någon gång?
- Har ingen aning men hoppas verkligen att hon kommer snart!

Har demi KIK?
- Ingen aning,hon kanske har det men isf är den inte tillgänglig för oss fans.

Vad är demi's mail? alltså om man vill skicka mail till henne?
- Hon har nog ingen mail som man kan skriva till henne.
Det enda sättet att försöka kontakta henne är via twitter,facebook eller att skriva brev.
Om du vill skriva brev så kan ska du skicka det till;
Los Angeles, CA
10635 Santa Monica Blvd.
#130
Los Angeles, CA 90025
USA


Har hört att Demi håller på med en ny skiva, vet du någonting om den? :)
Hon håller på att skriva nya låtar just nu:) Finns inte så mycket information men skulle gissa på att den kommer ut 2013-2014:)

Har Demi (eller någon manager eller liknande) någonsin pratat om att Demi ska komma till Sverige eller att hon skulle vilja det?
Nej,de har aldrig pratat om Sverige :( Det är därför vi måste försöka få henne att se att hon har fans här också!


Vet du om demi har någon facebook. eller är den privat?
Hon har säkert facebook men den är privat. Så alla andra som du ser är inte den riktiga Demi. För Demi kommer bara acceptera folk som hon känner. :)

Vilka umgås hon med nu för tiden? (asså kändisar)
- Hon hinner nästan aldrig umgås med några men hon har bra kontakt med Kim och Khloe Kardashian.

Vem kommer hon att göra en sång med i framtiden?
- Hennes dröm är ju att spela in en låt med Kelly Clarkson, så jag hoppas att hon kan spela in med henne :)

Vilka kändisar är hennes fan?
- De är nog ganska många som är fans,familjen kardashian gillar hennes låtar. Även Niall från One Direction är ett fan;)

Är Demi hemma från sin Sydamerika-turné nu ?
- Hennes sista konsert var den 4 Maj,alltså igår :)




Varför startade du bloggen?
-För jag gillade Demi och när jag sökte på google så fanns det ingen bra Demi blogg,alla hade kass-
uppdatering.. Så jag bestämde mig för att starta en för jag är ju inte den enda som gillar Demi :)

Hur många besökare har den?
- Varierar, men på vardagar brukar det vara runt 300+,men på helgerna är det oftast 400-500

Får du betalt för att blogga?
Nej,men jag får rabatter och erbjudanden ibland.

Kommer du sluta blogga någongång?
- Det kommer jag säkert göra. Har inte precis planerat att blogga om henne när jag är 40 :)


Varifrån får du din information?
- Finns massor med sidor. Brukar oftast kolla ca 5 st/dag.

Hur blev du sammarbetspartner med tjejen som gjorde din design?
- Hon frågade och jag svara ja :)

Hur Fixade du din design? :)
- Det var inte jag som fixade den,det var Manal :)

När starta du bloggen ?
- Den 17 Februari 2011

Du skrev ett inlägg om typ att alla som gillar Demi från Sverige och Norge ska göra en video!
När och hur undrar jag?

- Jag tänkte bara kolla vilket alternativ ni tyckte var bäst. Måste prata med de från Norge,men har inte
hunnit göra det än :s Ska göra det snart och då kanske vi kan göra en video,eller något annat bara för
att få Demi till Sverige :)

Hur ofta svarar du på frågor på blogresponse?
- Så fort jag ser att jag har en ny fråga så svarar jag direkt :)


Hur gammal är du?
- 18

Har du träffat demi någon gång?
- Nej! Men har träffat Kevin,Nick och Joe Jonas.. Så någon i Demis "närhet" har
jag träffat ialf :)

Gillar du one direction?
- Yes! :)

Vad tror du om niall och demis förhållande?
- Om de hade haft ett förhållande så hade de varit sjukt söta tillsammans.
Men jag tror att de aldrig kommer bli tillsammans,men man kan alltid hoppas :)
Sedan tror jag även om de blir ihop så kommer det vara väldig svårt för båda två,hon bor i Usa och det
gör inte han. Så de skulle inte träffas så ofta :(


Gillar du selena gomez?
-Har inget emot henne men är inget fan..

Sen När börja du gilla demi lovato?
- Såg henne för första gången 2008 i As the bell rings,hon sjöng låten Shadow (länk) och det var min favoritlåt då.
Sen såg jag henne i Camp Rock och enda sedan dess har jag gillat henne :)

Vart bor du?
- Utanför Göteborg :)

Vilken är din favorlåt med demi?
- Ojj,haha har ingen aning. Älskar alla så jag kan inte svara på den frågan :)

Har du någon annan blogg förutom denna? :) Skulle vara kul att läsa dina andra också isåfall! :)
- Nej det har jag inte:) Men jag säger till om jag skaffar en :)






PS; Delade upp allt för att det blev så många frågor :) Så del 2 kommer upp imon!

TACK så sjukt mycket för alla frågor <3


Anonym

Min fråga kom inte med :( hoppas den är med imon<3

2012-05-05 @ 18:47:43
Anonym

Jag är också 18 :D

2012-05-05 @ 19:36:58
URL: http://californiandoll.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: