2011-07-10 | 10:00:00 | Kategori: Frågor & Svar

Fråga - Demis pojkvänner!

vad häde igentligen mellan demi och joe ?
vrf gjorde dem slut ? :)
och vilka har demi datat förutt ?
kan du vissa bild på dem ? ps jätte bra blogg
svar; Hej!
vad häde igentligen mellan demi och joe ?
vrf gjorde dem slut ? :)

Demi och Joe var ju tillsammans i ett par månader,som inte många andra kändisar så gick de ut med att de var ett par. Fansen älskade dem,men någonting funkade inte mellan dom och Joe gjorde slut med Demi!
Demi sa sedan på sin twitter att det inte funkade mellan dom längre och att det tog slut.
Men när Joe skulle prata om deras förhållande så sa han "både jag och Demi visste att det inte skulle vara lätt att ha ett förhållande mellan oss två,vi är ju bästa kompisar."
Så anledningen till varför de gjorde slut är för att det helt enkelt inte funkade :)
och vilka har demi datat förutt ?
kan du vissa bild på dem ? ps jätte bra blogg
Som vilken vanlig människa som helst så har Demi haft pojkvänner,men jag vet inte alla deras namn vet bara några!
Hon har dejtat Joe Jonas vilket är 100% säkert.
Sedan har det ryktats om att hon har dejtat;
Miley Cyrus bror Trace,Wilmer valderrama,Taylor Lautner,David Osborn,Alex från All time Low och några till.
Här har du även lite bilder :) Ps; bilderna är klickbara.


The Kardashians

Hej!

Besök min fanblogg om familjen Kardashian. I min blogg får ni de senaste uppdateringar plus massa annat. Hoppas ni gillar det!



Fin blogg!



Kram

2011-07-10 @ 16:22:25
URL: http://thekardashian.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: