2011-07-13 | 20:13:47 | Kategori: Frågor & Svar

Kommentar - Om Selena

Tänkte faktist svara på denna kommentaren.
Du säger förlåt men jag säger jag håller med dig till 100%! Din kommentar är typ så som jag tänker om Selena. Jag skrev ett inlägg för ett tag sedan om att Selena inte tackade Demi.
Sedan såg jag även en interljuv där de frågar Selena vilka hon litar på,där hon inte nämner Demi!
Nu kanske ni tycker att detta är ett onödigt inlägg men jag var bara tvungen att svara på kommentaren så att denna personen vet att jag håller med henne! :)

Amanda

Sv: Nej, den har jag inte hört. Kan du inte ladda upp det på bloggen? skulle viljka lyssna..

-

haha, jag blev sur när Demi inte komde med på tack-listan där bak på selena's skiva. Hur länge har dom varit kompis? liksom, hon har typ känt justin i 1,2 år? :o

2011-07-13 @ 22:04:25
URL: http://gaaahhh.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: