2012-04-13 | 19:28:59 | Kategori: Frågor & Svar

Svar på tal !

Nu tänkte jag svara på en massa obesvarade kommentarer,som ni har skrivit. Har till & med skrivit vid kommentarfältet att ni ska skriva med epost eller skriva i blogresponse. Men ni gör ju inte det ialf,så därför får några av er vänta i 3-4 veckor innan ni får svar :(
Så jag säger det igen; SKRIV ERA FRÅGOR I BLOGRESPONSE,NI FÅR SVAR INOM ETT PAR TIMMAR.

Kate;
Hej! Kanske lite random fråga. Men vet du när hennes nästa live chat är? Missade den förra, men såg samma dag att hon hade haft. Så man kan säga att jag nästan ville döda mig själv då. Men om du vet, kan du skriva?

Svar;
Hej :D Hennes nästa live chatt är den 13 Maj,vet bara datumet. Men kommer självklart lägga upp mer information när det finns tillgängligt :)


Hanna;
Kommer Demi att komma till Sverige någon gång i framtiden?
Jag har inte pengar till att åka utomlands för att gå på en av hennes konserter.. :(
Är hon inte tillräckligt stor här i Sverige?
Kram!
Svar;
Hon har inga planer på att komma hit,men därför så har vi (de svenska fansen),norska och danska precis startat upp ett projekt där vi ska försöka få Demi att komma hit.  Du kan läsa mer om det här.
Kram!



Amanda;
Hej!
Jag har följt denna blogg ett bra tag nu och är ett jätte stort Demi fan. Jag bara undrar ifall du behöver någon till som kan hjälpa till med bloggen, att uppdatera och sådant. Skriver gärna mer om mig själv ifall så önskas.

Hör gärna av dig!

MVH
Amanda
Svar;
Hej! Nej tyvärr så behöver jag ingen hjäp. Behövde det en gång innan,men sen litade jag inte på att ge ut lösenordet så jag struntade i det. Men tack för att du fråga :)




Sofie;
tar hon betalt för designer?

Svar;
Aa


louisishot;
Hej, Jag har en fråga. Är Demi fortsvarande vän med Taylor Swift, Joe Jonas och Ashley Greene?
Och har hon hängt med Selen Gomez på den senaste tiden? Skulle vara jätte snällt om du kunde svara mig :}
p.s grym blogg! <3

Svar;
Joe och Demi är kompisar,inte lika bra som förut men de bråkar inte ialf. Vet ej hur det är med Ashley men vet att Demi fortfarande följer Taylor på twitter så de borde ju vara vännner. Hon har inte umgåtts med Selena på senaste tiden bara för att båda två jobbar och reser väldigt mycket. Men vem vet,de kanske smsar/pratar ibland? Tack :)


Abby;
hej♥ jag älskar din blogg,undrar bara om du vet vad demi heter på Facebook

Svar;
Tack :D
Kan inte hennes personliga, kan garantera dig att ingen kan den för hon accepterar bara sina riktiga vänner.
Så akta dig för att lägga till någon som låtsas vara Demi. Men hon har ju hennes facebook fansida och det är denna.


R>3;
HEj!!!!!! jag undrar om selena följer demi på twitter ps. bästa bloggen någonsin<3<3<3

Svar;
Ja det gör hon :) taaaack :D


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: