2012-06-11 | 07:19:59 | Kategori: Bilder

Bilderna

Under natten så har det kommit mer bilder på Demi. Om ni inte vet vad jag pratar om så handlar det om detta
inlägget. Jag tänkte som sagt inte lägga upp bilderna,men eftersom att ni tjatar så lägger jag upp detta ni ser nedanför. Bilderna är klickbara så de kommer bli större,men eftersom att jag inte hade tid nu på morgonen så tänker jag inte lägga upp alla bilder i större storlek,om ni vill se dom så får ni googla helt enkelt!

sofia

jag tycker att det skriv överdrivet om det här!

Jag menar Demi är som vilken tjej som helst och jag kan svära på att säkert 60% av alla tjejer i hennes ålder som har en så snygg kropp har tagit sånna bilder, so what's the big deal come on people!!

2012-06-11 @ 18:53:44
Linnea

dem bilderna kan också vara photoshopade så de behöver inte vara sant, men man vet aldrig. jag älskar Demi och beundrar henne väldigt mycket, men man ska inte tro på allt som kommer ut heller.

2012-06-11 @ 22:44:05
mathilda

jag tycker inte det är nåt fel med dom där bilderna alls, dels som du säger så ser nästan ut som bikini plus att det som är viktigast för mig är att hon är säker i sin egen kropp o nöjd med sitt utseende.

2012-06-12 @ 00:51:43

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: