2012-03-06 | 15:31:22 | Kategori: Frågor & Svar

Allt om MTV Dokumentär

Har fått massor av frågor om dokumentären som sänds idag i USA.
Jag har mailat MTV och väntar nu på svar,frågade dem ifall de kommer sända dokumentären i Sverige eller inte.
Hoppas på ett svar så snabbt som möjligt :)
Sedan så kommer jag lägga upp dokumentären så fort den finns tillgänglig online!
Med andra ord så hoppas jag att den finns ute när jag kommer hem från skolan imon.
Jag förstår att ni vill se den, det vill jag också. Men den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge,right?;)
Sedan så vet jag inte om det finns en live stream. Letade runt och hittade denna (klicka här)
där kunde man tydligen se det online men jag vet ej vilken tid.
Om denna inte funkar så kan ni själva googla på Live Stream MTV USA och försöka hitta något bra.
Eftersom att tiden inte är samma här och i Usa så kommer dokumentären sändas någon gång inatt.
Man kommer kunna skicka in fråger till henne via twitter efter sändningen och all information hittar ni genom att klicka HÄR.
När ni ställer en fråga så måste ni ha med; #AskDemi  och @MTVNews   @MTV


UPDATE; Ni kan kolla här kl4 !  (tack Ellinor)
SVAR PÅ KOMMENTAR;
Julie om Med ett fan:
Do you know about the documentary to the Demi goes live on mtv.com tonight? I live in Norway and don't think we have the right channel... :(

Answer; I really don't know, but I will post the documentary tomorrow so you can watch it then :)




mathilda

kommer man kunna se på The after show också?

2012-03-06 @ 19:54:13
ellie

Om man är morgonpigg kan man kolla på den live klockan 4 inatt genom denna sidan: http://tvpc.com/Channel.php?ChannelID=6991

2012-03-06 @ 20:47:36
URL: http://twitter.com/btwimalovatic

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: