2012-03-28 | 08:18:41 | Kategori: Frågor & Svar

Svar på tal - Bok & Instagram

Anonym om Visste du att...:
Vet du om demi ska släppa/skriva bok. Har hört "rykten" om de. Och de finns en bok påcdon.com som heter stay strong av demi lovato, men de finns som ingen riktig information. Tack för en fin och bra blogg :)
svar;
Jag har ingen aning,Demi har inte pratat om någon bok så jag vet inte.
Hon har aldrig nämnt att hon ska släppa en bok,men vem vet...det kanske är en överaskning? :)
imageimageimageimage
felicia om Visste du att...:
Vad heter demi på instagram? :)

svar; Hon har en privat instagram,så ingen vet vad hon heter.
Det finns dock massor av fejk konton,men de är inte Demi,för Demis är privat :)




PS; Ställ frågor i blogresponse!
Svar;

Jossan

Demi är en av mina idoler, vet du om hon kommer på konsert till Sverige i år?

2012-03-28 @ 20:27:37
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se
Amanda

Angående boken "Stay Strong" så står de på cdon att den kommer finnas tillgänglig i shopen 8/5-2012 <3

2012-03-29 @ 17:30:33
Rebecka

skulle du kunna lägga ut videon(intervjun)på Demi och apan. och sedan i live chaten med Z100 så sa hon använde en parfym, men vad hette den? Skulle vara jätte snällt och du skulle kunna lägga upp detta.



PS: jag tror att det är många fler som skulle vilja se intervjun med apan :D



tycker att din blogg är jätte bra, det första jag gör på morgonen och det sista jag gör på kvällen är att kolla din blogg:)



Kram

2012-03-29 @ 23:07:20

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: