2013-01-03 | 01:28:00 | Kategori: Blogg ägaren

Börjar blogga igen!

Hej! Som ni kanske har märkt så blev min paus längre än vad den skulle vara! 
Men har inte haft lust eller tid till att blogga,så tänkte dra igång bloggen imorgon igen. 
Kommer inte uppdatera allt som jag har missat,utan kommer gå tillbaka ca 1 vecka och lägga upp det som har hänt sen dess. Kan inte garentera att jag kommer blogga varje dag,men ska försöka. Ni måste förstå att jag har annat för mig än att bara blogga.
 
Kram
 

 


=)

JAAAA!!

2013-01-03 @ 21:16:14
julie

ska du länka alla avsnitten du missat under denna tiden?.
tycker du borde göra det.

Svar: googla bara :)
Demi Sweden

2013-01-05 @ 01:51:55
Moa

ÅHH DU GJORDE MIN DAG! :D <3 Du är verkligen bloggen med stort B om du förstår. Du har alltid varit en stor blogginspiration till mig och har alltid sett upp till hur du driver bloggen och allt sånt, så det är så himla skönt att få se att du är tillbaka! Självklart förstår jag att du har annat för dig, det respekteras såklart. Jag vill också att du ska veta, att om du någonsin känner att du behöver ta ledigt några dagar så finns jag alltid reda att hoppa in och hjälpa dig så länge som det behövs. Du når mig 24/7 på min mail! :) Tack igen för att du börjar! Kram!

Svar: åhh tack :D dina kommentarer gör mig alltid så glad, det ska jag absolut göra! :)
Demi Sweden

2013-01-05 @ 19:30:50

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: