2011-08-20 | 00:57:05 | Kategori: Blogg ägaren

GRATTIS DEMI!!!

Idag är det den 20 Augusti och det betyder att våran kära Demi Lovato fyller 19 år!!
Helt otroligt att tiden har gått så snabbt! Minns när hon var med i As the bell rings då var hon bara 14 år gammal!  Sen spelade hon in Camp Rock när hon var 15,wow...kan inte fatta att det var så länge sedan.
Aja,nu är hon här och hon har gått igenom mer än vad hon borde ha gått igenom. Genom alla dessa år har hon haft problem men aldrig visat det,förrän i slutet av 2010 då hon åkte in på behandlingshem.
Ett par månader senare såg vi en glad och frisk Demi gå runt i Hollywood,hon log och vi alla visste att detta leendet var på riktigt inget falskt leende som förut.
Jag som bloggägare till Sveriges största Demi blogg måste bara säga att jag är sjukt stolt över denna tjej,hon har gett väldigt många ungdomar hopp om en ljusare framtid,hon har hjälpt folk från att ta självmord,hon har gjort allt detta genom att bevisa för oss om hon klarade det då klarar vi också det.
Once a lovatic always a lovatic - Happy birthday Demi!

elin

grattis bby giirrlll

2011-08-20 @ 11:35:18
Anonym

Hon sa att hon ville rädda någons liv..

hon har precis räddat mitt liv..

lovar att om demi inte fanns skulle inte jag heller finnas vid detta lag.

2011-08-20 @ 12:50:44
URL: http://gaaahhh.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: