2011-07-03 | 15:33:41 | Kategori: Blogg ägaren

Ny tillfällig design

Som några av er redan vet så sa jag att jag skulle ha en tävling så fort den nya designen blev klar!
Men detta är inte den jag ska ha egentligen,ska ha en mycket snyggare och roligare! Men tyvärr så är den inte klar än så jag tog denna så länge! :) Om du inte ser den nya klicka på F5
Och till alla er som skickar elaka kommentarer;
Jag kommer aldrig svara på dom.
Raderar dom direkt - Palla bry sig
Och du är absolut aldrig anonym,så akta dig för vad du säger
det är ganska så lätt att anmäla!


~D I E B E R

hej! fin design! ville bara påpeka att det står demi "lavata" istället för lovato i bubblan på headern, diggar din blogg! kram :)

2011-07-03 @ 18:08:21
URL: http://dieber.blogg.se/
~D I E B E R

oj. jag menar "lavato" förlåt :)

2011-07-03 @ 18:08:56
URL: http://dieber.blogg.se/
julia

jag skulle aldrig säga nåt taskigt om din blogg men snygg design men det blir intressant att se den andra å ;)

2011-07-03 @ 22:31:51

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: