2011-06-24 | 11:14:00 | Kategori: Musik

Demi och JOJO?

Både Demi och JoJo blev kända i ung ålder. För inte så länge sedan så var JoJo på besök på J-14 kontor där JoJo bland annat sa att hon och Demi kommer rätt så bra överens. Medans de pratade om Demi så sa JoJo även "Jag älskar Demi och jag har faktist tänkt på en duett mellan oss två",sedan la hon till "Jag är väldigt glad över att hon har kommit tillbaka för jag tror inte att så många människor vet att hon är en väldigt bra sångerska".
JoJo sa även till tidningen J-14 att JoJos låt "Leave (get out)" var en utan anledningarna till varför Demi började sjunga. Demi och hennes syster kom även fram till JoJo en gång och sa "Vi är uppväxta med din musik och det är en utav anledningarna till varför jag sjunger idag,du fick mig att veta att jag också kunde göra något som dig" och JoJo blev väldigt stolt efter att Demi hade sagt det... Vi får se vad som händer i framtiden kanske dessa två vänner gör en låt tillsammans! :)

VärldensStörstaDemiFan

Älskar både Demi och JoJo..<33 PERFEKT!<3

2011-06-27 @ 18:48:11
Asaweeya

Hahaa! Jag vet inte ens vem JOJO är.....

2013-01-06 @ 11:49:29
URL: http://justoneasaweeya.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: