2011-06-13 | 21:20:35 | Kategori: Blogg ägaren

Jag fortsätter blogga själv!

Hej alla Demi fans!
Som ni säkert vet så sökte jag en extra bloggare.
Men tyvärr så blev det inte som jag hade tänkt.
Emma var helt grym, men det kändes på något sätt väldigt konstigt
att jag skulle dela min blogg med henne.
Så jag sa att till henne att jag fortsätter själv.
Så ja,det blev som det blev.
Men inga ledsna miner här, allt kmr ju bli som vanligt ! :D

Sintia

hej, du har en jätte fin blogg. :D jag undrar om du vll länkbyta? det skulle vara jätte roligt. besöker din blogg hella tiden eftersom du lägger aldigt ,mycket om henne :D skulle bli väldigt glad om du kundde skriva mitt namnn på din blogg och kanske skriva: besök en demi blogg elr vad du kanske vill skriva jag tänkte att jag skulle göra det på din blogg. :D

2011-06-14 @ 01:17:10
URL: http://demilovatica.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: