2011-05-20 | 16:57:18 | Kategori: Bilder

18 Maj - En kille kör in i hennes bil

Den 18 Maj så var Demi på en parkering i Los Angeles då en kille råkade köra in i henne!
Hon mår bra men hennes bil åkte in på lagning.
Mer bilder hittar ni här:)
OBS! MIN DATOR ÄR SÖNDER - KAN EJ BLOGGA PÅ NÅGRA DAGAR!
(Detta är skrivet från min gamla dator,som är sjukt seg tog jätte lång tid att skriva detta)

VärldensStörstaDemiFan

OJ! stackars Demi :((

Okej förstår...Men hur ska jag klara mig utan din blogg i några dagar?? <33

2011-05-20 @ 18:46:43
Vanessa Hudgens - Svensk fansite

Hej!

Jag undrar ifall du är intresserad av ett länkbyte? Tacksam för svar.

2011-05-21 @ 09:43:09
URL: http://vanessaahudgens.webblogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: