2012-04-28 | 15:18:00 | Kategori: Blogg ägaren

Till alla er som kopierar!

Hej! Måste bara skriva detta inlägg till alla som tar information från min blogg och sedan
använder den utan att skriva länk. Fick nyligen en fråga på blogresponce av en tjej som
sa att det var en blogg som kopierade allt från mig, (nämner inte bloggen för hon förtjänar inte en länkning).
Blir bara så fruktansvärt irriterad på folk som kopierar,visst du får kopiera men skriv länk!
Om man nu ska driva en blogg om en kändis då ska man inte ta allt från en annan blogg så att bloggarna blir
exakt likadana! Du får inte läsare på det sättet!
Tycker som sagt att det är sjukt respektlöst att ta och kopiera mina inlägg utan att skriva länk,jag lägger ner
ganska så mycket tid varje dag på att fixa skvaller,bilder,gifs,videos osv.
Detta är inte första gången det händer,har sett det flera gånger men inte brytt mig..
Men nu säger jag till er,snälla respektera det!
UPDATE; Jag vet att alla har nästan samma källor,men denna bloggen jag syftar på just nu
kopierar allt..Mina namn på rubriken,texten,ordningen på bilderna..ja,allt.



Psss..Nu när jag väl har skrivit ett inlägg tänker jag även Välkommna alla nya läsare!
Den senaste veckan har det kommit fler & fler läsare,kul! :D 
Btw tycker ni att jag ska ha en frågestund?


Kram

Anonym

Håller med dig,om man nu ska ha en blogg då ska man inte kopiera av från en annan !

2012-04-28 @ 15:34:00
URL: http://kardashiandolls.blogg.se/
Emmelie

Idioter som kopierar bara. Du borde absolut ha frågestund :D

2012-04-28 @ 15:52:36
Anonym

Vet vem det är som du menar! fattar att du blir irriterad ! <3

2012-04-28 @ 16:32:22
Anonym

Jaaa,ha en frågestund =D

2012-04-28 @ 16:37:02
URL: http://californiandoll.blogg.se/
Anonym

jaaa!

du borde ha en frågestund! :)

2012-04-28 @ 17:03:11
Ines

du gör ett jättebra jobb med bloggen,skit i alla andra:D

2012-04-28 @ 17:36:21
Anonym

Är det bloggen demilovelovato.blogg.se som du menar? Om inte så ska du veta att den bloggen skriver väldigt ofta samma saker som du, vet inte vem som kopierar vem dock eller om ni båda två får fakta från samma ställe... (:

2012-04-28 @ 20:24:13
Demisweden (SVAR TILL ANONYM)

Det är inte demilovelovato :)

2012-04-28 @ 21:03:55

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: