2012-02-01 | 14:56:19 | Kategori: Frågor & Svar

Svar på tal - Hårfärg och Klagomål

Fråga;

är det en gammal bild eller har hon färgat håret igen?:)

 

Svar;

Tror den är ganska gammal,men är inte säker :)


 

Fråga (klagomål) ;

Tkr att ni verkligen borde skaffa en gästbloggare !



Svar; Varför?



Fråga (klagomål) ;

Helt seriöst,sämsta bloggen jag har sett på länge. Uppdatera mer, justindrewbieber.blogg.se har typ 10 inlägg per dag medans ni har 2-3! Suger gör ni.



Svar; Varför ska du jämföra min blogg med deras? Justin gör flera saker än Demi,han använder instagram varje dag,intervjuver och allt annat.. Det gör inte Demi just nu som du har märkt. Sluta klaga, skapa en egen blogg så ska du få se att du inte kommer göra 10 inlägg/dag.

 

Och till er andra som klagar,det är skit tråkigt att blogga när ni klagar 24/7!! Vad kan jag göra åt att Demi har semester och inte jobbar?! Tänk efter lite själva innan ni öppnar käften. Blir riktigt förbannad när folk håller på och skäller på mig bara för att det inte finns något nytt med Demi. Och ifall ni tycker att jag överreagerar nu så kan jag säga att jag inte gör det, får minst 5 kommentarer varje vecka om hur dålig bloggen är.

Om du tycker att den är så himla dålig så kan du väl sluta kolla ?! Jag tvingar dig inte att gå in på bloggen varje dag? Det gör du själv!



& sen till alla som kommenterar bra saker, TACK! Ni är guldvärda :D


johanna

jag tycker att din blogg är jättebra och förstår att det inte finns så mycket. Lyssna inte på sådant här. Du gör ett superbra jobb, verkligen :) Keep up the good work!

2012-02-01 @ 16:02:48
Sara

Måste bara säga att jag tycker om din blogg jättemycket! Tänk inte på vad de andra säger, jag tycker du har bra uppdatering :)

2012-02-01 @ 16:21:50
Anonym

don't let the haters bring you down! Din blogg är den bästa bloggen som handlar om demi. Finns inget bättre<3

2012-02-01 @ 16:26:28
Emmelie

Asså de som kommenterar kan dra åt helvete :D

Jag tycker att du har jättebra uppdatering.

2012-02-01 @ 16:43:03
s./

Ta inte åt dig! Bloggen ör jättebra och dom som klagar måste ju förstå att du oxå har ett liv. Du har andra saker att göra än att skriva 10 inlägg/dag !!

2012-02-01 @ 17:07:28
fanny

Strunta i dem!! Du gör ett jättebra jobb! Älskar bloggen och kollar varje dag. :D

2012-02-01 @ 17:23:34
URL: http://dendarfannyy.blogg.se/?tmp=0117211
Canii

Din blogg äger!

Du äger!

:D

2012-02-01 @ 17:53:40
Anonym

Din blogg är bra! Strunta i va de säger.

2012-02-01 @ 18:13:52
URL: http://californiandoll.blogg.se/
DemiFán#1

Tycker att din blogg är FANTASTISK! Du uppdaterar varje dag och jag förstår att det är svårt att blogga när det inte finns något nytt att blogga om..!. Din blogg är BÄST och jag följer den varje dag!♥

2012-02-01 @ 18:17:39
Anonym

Jag äger själv en blogg om kändisar och förstår verkligen hur det är när det inte händer så mycket men folk förstår inte att man inte kan göra nåt åt saken.

2012-02-01 @ 18:36:51
Alva

Keep up the good job! :D

2012-02-01 @ 18:41:48
Hanna

Älskar din blogg,skit i va alla andra tycker. Läsa bara kommentarerna ovanför så ser du själv att det finns folk som gillar den =D

2012-02-01 @ 19:16:17
Julia

Älskar din blogg, och Demi så klart!;D

Det är klart att du inte uppdaterar lika mycket som tex. justindrewbieber.blogg.se! Dom är väl typ 5/6 stycken som bloggar och du är bara en som äger bloggen helt själv och jag tycker att du gör en superbra jobb! Du har ju oxå ett privatliv och kanske inte vill att bloggen ska ta över det, de förstår jag. Demi twittrar ju liksom typ inte längre så det är ju inte så lätt för dig att hålla reda på vad hon gör?



Fortsätt blogga och skit i alla som bara säger negativa saker, du har många som älskar det du gör!:D

2012-02-01 @ 20:06:07
Natalie

Skit i vad dom tycker, din blogg är grym! En av dom kändisbloggarna jag läser mest, så oroa dej inte :)

2012-02-01 @ 20:23:24
The Life Of Yarp - Lottar ut 8 Onepieces från Suit of Sweden!

äh, jag tycker du ska fortsätta som du gör =)

2012-02-02 @ 08:00:29
URL: http://yarp.blogg.se/
Anonym

Strunta i dom !

2012-02-02 @ 09:46:57
URL: http://weheartit.com/jjaslene
Anonym

Om du skaffar en gästbloggare så kanske blir det mer uppdateringar `?

2012-02-02 @ 17:52:37
Frida

sluta klaga! jag skulle vilja se ni göra bättre, men jag tror inte att ni skulle klara det.. OCH JAG TYCKER ATT DEN HÄR BLOGGEN ÄR DEN BÄSTA DEMI BLOGGEN I SVERIGE !!!

2012-02-02 @ 18:27:18
URL: http://artistswelove.blogg.se/
Mirej

Strunta i dom :) Folk som klagar har verkligen inget liv. Du har nog den bästa Demi bloggen!! Det kan jag erkänna direkt. Din blogg är bäst, rakt av! Jag har också fått sånna kommentarer eftersom Zendaya inte är en jättejätte stor stjärna så kommer dte inte så mycket nyheter.... vilket folk inte verkar fatta... Men ville bara säga att din blogg är jättebra och fortsätt med det du gör, ta aldrig åt dig av sånna kommentarer. :) Kram!

2012-02-02 @ 21:43:09
URL: http://zendayadaily.blogg.se/
Sandra

Strunta i alla elaka kommentarer, ignorera alla klagomål och fokusera på det bra kommentarerna som dina läsare skriver:) Ta inte åt dig allt, bry dig inte om att vissa inte är väluppfostrade. Du är inget mer än människa, så är det bara. Att Demi kanske har semester nu kan inte du rå för. Jag menar, vem i världen vill jobba hela tiden? Jag tycker att du är en underbar person även fast jag inte känner dig personligen. Du arbetar undrebart med bloggen så att andra i Sverige kan få chansen att veta lite om en sån underbart bra sångerska. Kram! Och glöm aldrig att du är betydelsefull som du är!:)

2012-02-03 @ 22:05:19

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: