2012-07-23 | 13:29:56 | Kategori: Twitter

2 Nya bilder från twitter

"Sweats on... Make-up off and already on a plane to Miami!!! #xfactor"


 
@druidDUDE: "Half way through the show! Me and @ddlovato hope you guys at home are enjoying it!!!"


Demi laddade upp den första men Kevin laddade upp den andra :)

lalalal

Hej jag har en fråga.
Idag när jag var inne på twitter så såg jag att vissa hade önskat selena gomez grattis på födelsedagen. Jag vet bara att justin och selenas kusin har önskat men frågan är nu vet du om Demi Lovato har önskat selena grattis? Hon har inte gjort det via twitter i alla fall tror jag. Tacksam för svar.

Svar: Jag har ingen aning,hon sa säkert någonting när de alla var på TCA igår :) Hon behöver ju inte twittra det bara för att hon fyller år,hon har säkert hennes nummer osv..
Demi Sweden

2012-07-23 @ 16:07:01
lalalal

HEj. vet du om demi har önskat grattis på 20 års dagen till selena gomez? :) taksam för svar

Svar: Jag har ingen aning,hon sa säkert någonting när de alla var på TCA igår :) Hon behöver ju inte twittra det bara för att hon fyller år,hon har säkert hennes nummer osv..
Demi Sweden

2012-07-23 @ 16:12:03
Marie

Hej! Världens bästa blogg och tack för du la upp Videorna i TCA :)

Svar: Hej tack så jättemycket! :) <3
Demi Sweden

2012-07-23 @ 21:43:13
Tove

Hej! Jag älskar verkligen din blogg! :)
Men jag måste säga en grej när det gäller designen... om du tex trycker på ''Juli 2012'' i arkivet så står det massa saker på headern, och i menyn är det massa 1D saker... Jag ville bara säga det, om du inte redan vet om det! :)

Svar: Visste inte det :O Får försöka fixa det,så tack! :)
Demi Sweden

2012-07-24 @ 01:31:32

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: