2012-06-17 | 21:04:48 | Kategori: Tips

Space Nails !

En tjej som jag känner drog nyss igång en youtube kanal där hon kommer göra nagel videos,så jag tänkte dela med mig av hennes första video! Så snälla gå in och gilla videoklipper och börja gärna prenumerera!
Taaackk<3

Anonym

Sv; Ja precis! Ska jag vara ärlig? Haha alla directioners blir så sura när man är det minsta lilla ärlig... haha! Nej men jag tycker det räcker nu, han har gjort runt 9 stycken så ja.. men den var fin, kanske lite stor men om han gillar den ska han får göra det såklart! Vad tycker du? :) haha! x

2012-06-17 @ 22:49:21
URL: http://onedirectionfanpagesweden.blogg.se/
Amanda

Och detta har något med Demi att göra eftersom...?

2012-06-17 @ 23:22:56

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: