2012-09-26 | 16:26:18 | Kategori: Video

Photo booth video

 

Madde - Trucker Mamma Madde

Jag använder mig idag av nagelgigantens gele.
Jag har provat andra geler med men denna är den som funkar bäst om man inte är utbildad och kan köpa med diplom.

Jag kan tyvärr inte rekommendera någon annan i dagsläget då det är denna jag använder själv.

Mina naglar som jag bygger sitter i allt från 2-5 veckor. Sen behövs det påfyllning.
Sen beror det på hur man bygger naglarna, har du hållt på länge?
Vart har du lärt dig, eller är du självlärd?

Kram

2012-09-26 @ 17:59:21
URL: http://vhdbrud.blogg.se
Anonym

men vad är dt med dig?!?, lägg ut intervjuvn med demi och simon, skit synd att folk ska få missa den för den är skit bra, vill du att jag ska länka den? eller vad e det med dig?
här är den iaf:http://www.youtube.com/watch?v=7ABp6WBpujI

asså du lägger inte äns upp hälften av allt som hon gör...

Svar: skaffa egen blogg och gör som du vill ;) har redan lagt upp videon ingen ide att flippa!
Demi Sweden

2012-09-27 @ 16:13:51
Anonym

ahaa men det var bara för att du inte svarade hehe

Svar: man behöver inte vara arg hela tiden heller :) men de lugnt haha
Demi Sweden

2012-09-27 @ 20:13:00

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: